Mahjong Melds Essentials

Ardit Krasniqi
WriterArdit KrasniqiWriter
Fact CheckerDylan ThomasFact Checker

Mahjong është një lojë e thjeshtë që përbëhet nga 144 pllaka. Çdo lojtar merr 13 pllaka, ndërsa tregtari do të marrë 14. Lojtarët duhet të formojnë bashkim duke plotësuar një dorë ligjore. Shumë lojtarë ende nuk dinë se si të formojnë një bashkim, kështu që ne po hartojmë këtë udhëzues për t'u treguar atyre më shumë rreth tij.

Përzierja në Mahjong mund të jetë pak e ndërlikuar për t'u kuptuar, por ne do të shpjegojmë gjithçka. Lojtarët duhet të lexojnë deri në fund për të mësuar të gjitha gjërat thelbësore. Le të fillojmë menjëherë.

Mahjong Melds Essentials

Mahjong Melds

Dora e lojtarit përmban melds, të cilat janë koleksione të pllakave mahjong që mund të jetë ose një pong, një kong, një ushqim ose sy. Tërheqja e një pllake nga muri ose të pretendosh heqjen e një lojtari tjetër janë dy mënyra për të krijuar përzierje. Në varësi të mënyrës se si formohet shkrirja, ka rregullat mahjong që specifikojnë se cili lojtar ka përparësi për një fshirje dhe nëse bashkimi duhet të ekspozohet apo jo.

Pong

  • Një pong është një grup prej tre pllakash identike.
  • Një pong mund të formohet me çdo pllakë të përshtatshme ose të nderit.
  • Pllakat bonus nuk mund të përdoren për të formuar një pong sepse ato janë lënë mënjanë dhe nuk ka tre pllaka identike bonus në grup.
  • Pllakat duhet të jenë identike.
  • Një pong ose mund të jetë i fshehur ose i ekspozuar.

Kong

Një grup i plotë prej katër pllakash identike njihet si kong. Është njësoj si Pong, por me një pllakë shtesë. Më poshtë janë tre mënyrat për të krijuar një Kong:

  • Kongu i fshehur: Një lojtar mund të deklarojë një kong nëse ka tre pllaka identike dhe të vizatojë një pllakë që plotëson grupin me katër. Ata e bëjnë këtë duke zbuluar shkrirjen dhe duke vendosur dy pjesë në qendër dhe dy pjesë në të dy skajet, përkatësisht nga lart e poshtë.
  • Kongu i ekspozuar: Një lojtar mund të marrë një pllakë të hedhur dhe të zbulojë një kong të ekspozuar ose të shkrirë nëse mund ta përdorë atë për të përfunduar tre pllaka që përputhen në dorën e tyre. Lojtari i shfaq tre pjesët e tij me fytyrë lart dhe e vendos hedhjen e vjedhur ose me fytyrë poshtë pranë tre pjesëve të tjera me fytyrë lart ose në krye të pllakës qendrore.
  • Kongu i ekspozuar nga Pong i ekspozuar: Një lojtar mund të deklarojë një kong duke vendosur pllakën e katërt në majë të pjesës qendrore të një pong të shkrirë ose duke vendosur të katër pllakat me fytyrë lart në një rresht nëse ka një pong të ekspozuar dhe, më vonë gjatë lojës, të tërheqë pjesën e katërt nga mur. Një lojtar nuk mund të marrë pjesën e katërt nga një pong i bashkuar nëse një lojtar tjetër e hedh atë; në vend të kësaj, duhet të vizatohet.

Pika të rëndësishme

  • Kur krijohet një kong, lojtari duhet të tërheqë një pllakë shtesë nga fundi i murit dhe më pas të hedhë një pllakë.
  • Një nga 13 pllakat që një lojtar duhet të ketë gjithmonë në dorë nuk përfshin pjesën e katërt të një Kongu.
  • Një kong nuk mund të krijohet me pllaka bonus, pasi grupi nuk përfshin katër pllaka identike.
  • Kongët ia vlen të mblidhen për të fituar pikë shtesë dhe për të parandaluar kundërshtarët nga opsioni për të marrë pllaka të caktuara.

Chow

  • Një ushqim krijohet nga shkrirja e tre pllakave që përputhen me radhë.
  • Përzierja duhet të jetë në të njëjtin kostum dhe në rend të saktë numerik.
  • Lojtarët nuk mund të anashkalojnë numrat ose të bashkojnë nga 8 ose 9 në 1 ose 2.
  • Për shkak se ato nuk kanë vlerë numerike, pllakat e nderit dhe pllakat bonus nuk mund të përdoren për të krijuar ushqime.
  • Vetëm lojtari, radha e të cilit erdhi pak para se të tyret, mund të vjedhë një hedhje për të ndërtuar një ushqim. Personi që formon një ushqim me një pjesë të sekuestruar ka përparësinë më të ulët për atë pllakë.
  • Çdo lojtar tjetër mund të marrë kontrollin e asaj pllake në vend të lojtarit tjetër nëse i nevojitet për të prodhuar një pong ose një kong për të fituar.
  • Ushqimi është ose i fshehur ose i dukshëm, si një pong.

Sytë

Sytë, të njohur gjithashtu si një palë, janë dy pllaka identike thelbësore për një dorë fituese të ligjshme. Një pjesë nuk mund të merret për të krijuar një palë sy nëse lojtari nuk plotëson njëkohësisht një dorë të vlefshme fituese.

Ndërprerja e lojës

Loja mund të ndërpritet nga katër ngjarje. Ato janë këto:

Lulja ose stina

Pllaka e fundit e murit vizatohet si një pllakë zëvendësuese sa herë që një lojtar vizaton një lule ose stinë, duke u siguruar që ata të kenë 14 pjesët e kërkuara përpara hedhjes së tyre.

Përzierja e hedhjes së një lojtari tjetër

Lojtarët e tjerë mund të marrin një pllakë që është hedhur nga një lojtar për të përfunduar një bashkim. Përparësitë e vjedhjes së pllakave përfshijnë ndërtimin e një dore fituese më shpejt dhe fitimin e pikëve shtesë. Në të njëjtën kohë, të metat përfshijnë detyrimin për të ekspozuar një pjesë të dorës së dikujt ndaj lojtarëve të tjerë dhe të paaftë për të ndryshuar një përzierje të deklaruar.

Për më tepër, lojtari duhet të specifikojë llojin e shkrirjes që do të shpallet kur e deklaron atë përmes një fshirjeje përpara se të ekspozojë përzierjen duke vendosur tre ose katër pllakat me fytyrë lart.

Fitimi i një dore

Loja ndalet kur fitohet një dorë për të vlerësuar qëndrueshmërinë e dorës. Pas konfirmimit, lojtari merr vlerën e dorës në përputhje me rregullat e lojës së caktuar.

Fitimi i një dore nga një Fshi

Një lojtar shpall fitoren dhe zbulon dorën e tij fituese nëse, në çdo kohë gjatë lojës, ata mund të përdorin heqjen e një lojtari tjetër për të përfunduar një dorë legale. Dora ka mbaruar në këtë pikë, dhe gola mahjong fillon.

Bazuar në rregullat e përcaktuara të tabelës, ka disa metoda për të trajtuar skenarin nëse më shumë se një lojtar mund të përdorin një fshirje për të fituar dorën. Fituesi mund të përcaktohet duke mbledhur pikët që secili lojtar do të kishte fituar nga hedhja, duke zgjedhur personin që është më afër personit që ka hedhur poshtë sipas radhës, ose duke u dhënë njëkohësisht fitore shumë lojtarëve.

Fitimi i një dore nga muri

Një lojtar mund të ketë gjithashtu sukses duke vizatuar një pllakë që përfundon një dorë të vlefshme. Kjo mund të quhet edhe si fitim nga muri. Fitimi nga muri në Hong Kong Mahjong dyfishon pikët bazë që duhet të paguajë çdo humbës.

Fitimi i një fitoreje me dorë nga false

Shpallja e një dore fituese është teknikisht e lejueshme në çdo kohë. Megjithatë, lojtari duhet të ketë një dorë të plotë dhe legjitime. Nëse jo, lojtari dënohet.

  • Dënimi bazohet në rregullat e tabelës.
  • Lojtari mund t'u kthejë pikët e lojtarëve të tjerë.
  • Lojtari që shpall fitoren e rreme është gjithashtu subjekt i një ndëshkimi të mundshëm për të luajtur pjesën e mbetur të dorës me pllakat e tyre të kthyera lart.
  • Disa strategji imponojnë dënimin në përfundim të të gjithë garës.

Duke grabitur një Kong

Një shfaqje e njohur si grabitja e Kongut është një element i pazakontë por me rezultate të larta të mahjong-ut të Hong Kongut. Nëse një lojtar përpiqet të deklarojë një kong duke shtuar një pjesë të katërt në një pong të shkrirë, por një lojtar tjetër mund ta përdorë atë pjesë për të përfunduar dorën, lojtari fitues ka përparësi dhe mund ta heqë atë pjesë nga personi që po përpiqej të deklaronte kong. .

konkluzioni

Të luash Mahjong nuk ka të bëjë vetëm me të mësuarit e rregullave ose pllakave. Njohja për përzierjet, mënyrat për t'i bërë ato dhe llojet e ndryshme të përzierjeve në mahjong është e nevojshme për të pasur një lojë të suksesshme.

Mahjong nuk është aq i vështirë sa duket. Thjesht ka shumë për të mësuar rreth lojës. Por kur lojtarët kanë një mirëkuptim të plotë, ata padyshim që argëtohen.

About the author
Ardit Krasniqi
Ardit Krasniqi
About

Ardit, një shqiptar i krenar, kombinon me mjeshtëri dashurinë e tij për lojrat e kazinos me aftësinë e tij gjuhësore. Si një lokalizues i udhëzimeve për kazino online, puna e tij është e pasur me nuancat kulturore.

Send email
More posts by Ardit Krasniqi

Çfarë është një përzierje në Mahjong?

Tre forma të ndryshme kombinimesh, secila me një emër unik në bazë të vendit ku ndodh, mund të konsiderohen të kombinuara.

Çfarë është një dorë e shkrirë?

Katër grupe të shkrirë dhe një palë përbëjnë një dorë të njohur si dorë e shkrirë. Kjo nënkupton që çdo komponent i dorës së lojtarit thuhej se përbëhet nga një pllakë e hedhur.

Çfarë janë Pong dhe Chow në mahjong?

Pong është një term për tre pllaka identike të së njëjtës rang dhe kostum, dhe Chow është termi për tre pllaka identike me rradhë.

Këshilla dhe truket Mahjong - Gjëra për t'u mbajtur mend

Këshilla dhe truket Mahjong - Gjëra për t'u mbajtur mend

Mahjong nuk është një lojë e fatit të pastër. Lojtarët duhet të mësojnë përmendësh rregullat dhe strategjitë në mënyrë që të luajnë lojën. Por, ka një gjë tjetër thelbësore që shumica e lojtarëve injorojnë. Kur një lojtar ka mësuar se si të luajë Mahjong, hapi tjetër është të dini për të gjitha këshillat dhe truket kryesore.

Llojet popullore Mahjong

Llojet popullore Mahjong

Mahjong ka ekzistuar për një kohë të gjatë dhe shumë variacione të kësaj loje ikonike nuk janë të disponueshme në internet. Por, ka ende disa variacione që mund t'i gjejmë në kazinotë online. 

Pllaka Mahjong - Gjithçka që duhet ditur

Pllaka Mahjong - Gjithçka që duhet ditur

Mahjong është një nga lojërat më të luajtura në kazinotë online dhe është unike. Por çfarë e bën Mahjong këtë interesant? Përgjigja është e thjeshtë. Me pllaka Mahjong, është më tërheqëse të luash. 

Shënimi në Mahjong

Shënimi në Mahjong

Mahjong nuk është një lojë e vështirë, por informacioni që duhet mbajtur mend ndonjëherë mund të jetë pak i tepërt. Pra, kjo është arsyeja pse disa njerëz nuk janë të vetëdijshëm se si të shënojnë në mahjong. Ka vetëm disa gjëra që duhen mbajtur mend nëse lojtarët duan të luajnë vetëm një variant.